poniedziałek, 29 lipca 2024

WESOŁE POZDROWIENIA Z WAKACJI

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞


Wakacyjny sezon wyjazdowy trwa nadal. Widać to w mediach społecznościowych, gdzie niektórzy zamieszczają swoje fotorelacje z podróży. 

Próżno natomiast zaglądać do skrzynki pocztowej w oczekiwaniu na widokówki od znajomych z pozdrowieniami z urlopu. Dawniej, w latach mojej wczesnej młodości ;) w sezonie urlopowym pocztówki przychodziły codziennie, czasami nawet po dwie naraz. Stąd między innymi pochodzi duża część mojej kolekcji.

Dziś zdecydowanie mniej osób decyduje się na wysyłanie tradycyjnych pocztówek z pozdrowieniami z wakacji. Drogie usługi pocztowe, opieszałość poczty oraz powszechna dostępność urządzeń elektronicznych zmieniły zwyczaje także w tej dziedzinie.

Obecnie pocztówki i widokówki najczęściej kupuje się jako miłą pamiątkę z odwiedzanych miejsc.

Zawsze jednak przyjemnie jest, gdy w skrzynce pocztowej oprócz rachunków i ulotek reklamowych znajdziemy jakąś karteczkę z pozdrowieniami. A już takie pocztówki, jakie prezentuję w dzisiejszym poście, powinny z pewnością wywołać uśmiech na każdej twarzy  😃.

Seria humorystycznych kartek wydanych przez Wydawnictwo B.M. Graniczkowska bardzo mi się spodobała. Autorem wszystkich rysunków jest pan Maciej Mazur. 

Mam nadzieję, że również i Was rozbawią te dowcipne pozdrowienia. Dajcie znać...


POZDROWIENIA Z GÓR





POZDROWIENIA ZNAD MORZA


POZDROWIENIA Z UZDROWISKA






POZDROWIENIA  Z EGZOTYCZNYCH PODRÓŻY

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z ŻOŁNIERSKIM POZDROWIENIEM...

Odwiedzając kiedyś targ staroci natknęłam się na widokówki przedstawiające żołnierzy Ludowego Wojska Polskiego. Byłam zdziwiona, gdyż nigdy ...